Sevgili annelerim ablam bir kuaförde microblading yaptırdı, güzel de oldu. Kuaför hiç durur mu, sana cilt bakımı yapalım demiş. 5 seans, 10 bin tl. Ablam tamam demiş randevu oluşturmuş ama çok mu pahalı acaba diye tereddütü var. Bu cam yüz bakımını yaptıran, memnun kalan veya kalmayan, fiyat konusunda bilgisi olan annelerimden yorum alabilirsem çok sevinirim💙