Bütün kötü huylar var oğlumda, 3 yaşında hala ben yemek yedirmeye çalışıyorum çünkü yemiyor, 1 saat kahvaltı yedirmeye çalıştım yemedi oturdum ağladım isterseniz linçleyin şimdi cipsle tv karşısında, yemek zor zekat yerse de telefonla yediriyorum artık napsam bilmiyorum gelişimi geridmeydi atomla, zorla yemek yedirerek, ilaçlarla yaşıtlarına göre yaptım. Artık illallah ettim itiraz, öfke ne ararsanız bu çocukta var , hep bişiler ister halde, ne görüyorsa bana bundan al diyor, cips sesi geliyor şimdi çatlıyorum😭