Nisagerek sütte , çevrenin çok etkisi oluyo ya illaki huzur lazım zaten yeni doğum yapmış annenin kafasında binlerce şey oluyo birde çok bilmiş karılar 😫 delirtceklerdi bni , herkes sütun varmı diyo yok şöyle Yap yok boyle emzir aman aman, kafana takma diycem ama llaki takılıyo ama saçmaya devam et, süt bitse bile geri gelirmis