umaytoom Merhaba Sezeryan olanlar dikiş izleriniz ne zaman geçti doğum yapalı 6 ay oldu kızarıklık var iz geçmek yerine daha da kalinlasti ilk günler çok ince azdi rengi falan değişti şimdi böyle mi oluyor hep
zenginoldum umaytoom ikinci sezeryanim bu. Ilkinde ilknbasta dedigin gibi kalinlaşti pik yapti. Sonra da yavas yavas gecti cizgi inceldi ve kayboldu. Bi kaç sene sonra kaybolur senin ki de. Kremler varmis ameliyat cizgisini silen. Ama ben ihtiyac duymadim bikini giyenler genelede tercih ediyor. Ben tek parca mayo giydigim icin gorunmedi . Yavas yavas zaman gectikce siliniyor kayboluyor canim. Dert etme.
starwomen umaytoom Benim 3 sene oldu belli belirsiz iz kaldı ama doğumdan sonra da kendisini hemen toparlamıştı
ZeydsMom umaytoom 6 ayda artik gorunmuyordu sanki. Minnacik bi cizgi gibi kalmisti. Simdi yine sezaryen olacagim bakalim 😄
umaytoom yildizmom-2023 aynen benimkide kabarık işte doğumdan sonra daha küçüktü ya gitgide büyüdü keşke hep baştaki gibi kalsaydı nasıl iyileşiyor acaba
umaytoom yildizmom-2023 sizin iki sene olmuş ya rahatsızlık hissediyor musunuz benim sanki hala hassasiyet var orada dokununca bile hala korkuyorum
umaytoom zenginoldum yok zaten bende o kadar bikini falan öyle şeyler giyinmiyorum görünmesinden değil merak ettiğim için
umaytoom yildizmom-2023 bende kaşıntı vardı geçti arada geliyor yine 😅 ama dediğiniz gibi ağda yaparken sıkıntı oluyor hala alışamadim
zenginoldum umaytoom konu bikini mayo degil. Yani siliniyor demek istedim.ben ikinciyi 5 sene sonra yaptim dogumu. Ilk sezeryan dikisi bayagi bi silinmişti doktor gozluk takıp anca zar zor ilk dogumun izini görebildi. Dogum izini silen kremler var ama pahali oldugu icin almamistim . Gecmis olsun canim
umaytoom ZeydsMom hiç minnacık değil benimki belli oluyor kabarık duruyor ilk ay daha küçüktü hatta 😅 heralde geçiyor ondan rengi filan değişti heralde diyordum ama geçmedi 😁
saremomm_ umaytoom 3 ay oldu doğum yapalı incecik benim yok gibi sağ tarafım hala ufak ödemli hissiyat var
dilemma 4 ay oldu neredeyse yok oldu ince biz cizgi kaldi sadece,doktorunuza gosterin bazen ic dikisler sorunlu olunca disariya vuruyormus
umaytoom dilemma ya kirkim çıktıktan sonra öyle bir kontrole gittim doktorum baktı ama bisey demedi sorarım ama sebebini