melihveemreninannesi Merhaba anneler özel kurumda çalışıyordum 5 martta raporum başladı 26 haziranda biticek hala Bi ödeme almadım, süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan varsa benide aydınlatabilirmi
ikikussannesi melihveemreninannesi ben işverenim oyuzden bağkurluyum farkı olurmu bilmem amabu ücreti aldım doğumdan sonra 4.gün yattı param hesabıma ancak doğum sonrası rapor ücreti rapor bitiminden 20 gün sonra yattı
bsrkn İlk iki aylık rapor parası iki ay bittiğinde yatırılıyor doğumdan sonraki iki ay içinde aynı şekilde raporun süresi bittiğinde para hesabınıza yatıyor