aryaderininannesi Kızım 3 ay 10 günlük ve aşırı bir terlemesi oluyor , üstünü de çok kalın giydirmiyorum. Evde normal sıcaklıkta, doktor normal diyor ama anlamadım bir türlü , aynı durumu yaşayan var mı ?
3kedili2bebekli aryaderininannesi ev size göre normal ona göre sıcak olabilir ev kac derece bebisi nasıl giydiriyorsunuz ve eğer bu terleme beslenme sırasında oluyorsa gayet normal
AsyaMerve38 aryaderininannesi benimki 3 yaşında hâlâ öyle çok terler. Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum cnm
anneyimmmben aryaderininannesi ayyy yapısından işte ne yaparsan yap. Ben sogukta iki kat giyinip örtünürken çocuğum tek katla terliyodu bünyesinden işte doktorada götürdüm yapısı terleyen çocuk dedi