ebraz Kapalı kalabalık ortam değilde park falan çıksam ne olur çok bunaldım 1.5 yaşındada oğlum var oda sıkıldı ama kızım küçük diye tereddüt ediyorum
ebraz gamseliii Gokturkmom tospikannesi_ alpismom2309 syldz61 denizalismom 3kedili2bebekli Japonummm berivan2709 Teşekkürler kızlar şimdi içim rahat rahat çıkabilirim 😂🙏🏻
alpismom2309 Sessiz sakin bi zaman diliminde çıkın bence aşırı sesten korkmuştu benim bebeğim hem size de çok iyi gelir 🫶🏻💗
3kedili2bebekli ebraz hemde ne güzel çıkılır mis gibi uyuyor çocuk zaten bebek arabasında karnını doyurup çıkın 2 saat uyur sizde oglunuzla rahat ilgilenirsiniz ☺️
ozlem0303 ebraz 40 gun evdeydim hep hatta 50 fln içeride patladım artik, havalarda kötüydü zaten. Bence çıkabilirsiniz yeter ki rüzgar olmasin.
ebraz ozlem0303 hava kötü olsa çıkmamda havalar güzel diye çıkasım var yoksa kış ortası yağmur soğuk vs olsa tabi çıkamazdım ama güzel havayı bulmuşken değerlendirmem lazım 😂
ebru3457 ebraz ben ilk 19 günlükken felan çıkarmıştım bence çıkarılır kalabalık olmadığı sürece hem size de iyi gelir
cokbilmismom ebraz en çıkılabilir zamanları valla koy pusete al muslin ortunu yanına çık bunalır bu sıcakta evde çocuklar
reyonda ebraz valla ben çıktım çıkmasam kafayı sıyırırdım çık haber güzel havalar ☺️ kendi ruh haliniz için de. . Kimseye söylemeyin ya da kimseyi dinlemeyin ☺️