starwomen Myneymis Arkadaşım da bir tane pastasını yedim bimin hangisiydi hatırlamıyorum ama çok güzeldi. Çikolatalıydı.
Japonummm BİM’in san Sebastian bilmiyorum ama filenin harras markalı san Sebastian çok güzel denemenizi tavsiye ederim 😊