Kızlar günaydın☀️
Kızım şu an 8 ay 8 günlük. Kurbandan sonra işe geri döneceğim. Bebeğim 9-9buçuk aylık olacak başladığımda. Aralığa kadar süt iznim var 15:00’da çıkacağım işten. Bu sürede babaanne bakacak kızıma. Bu aylarda işe başlayanlar sürecini anlatırsa dinlemek isterim aklımda çok soru işareti var. Bana çok bağlı bu aralar başka odaya gitmeme dahi tahammülü yok kızımın. Yemeklerini akşamdan hazırlayacağım hem babaanne yorulmasın hem de içim rahat etsin😊 Öğlen bir kez sağım yapmam yeterli olur sanırım.
Size sorum arkanızdan çok ağlıyor mu? İşe konsantre olabiliyor musunuz? Evet aklım hep evde olacak ama kamuda ve dikkat gerektiren bir işim var endişeliyim. Siz neler yaşadınız yorucu oldu mu?