mamalika 7.ayın başında sürünmeye başladı. 7.ay bitmeden emekler diyordum, hala sürünüyor. 😅 sizde durum nedir?
senbibaksana1 mamalika 8 aylikken 😂aglaya aglaya ogrendi hala cok yavas 1 ay oldu tembel hayvan gibi gidiyor
NmalkoC mamalika oğlum 5 aylıkken emeklemeye başlamıştı gazlı bir bebek olduğu için sürekli yüzüstü dururdu onun çok faydası oldu sanırım sürünüyorsa yakın bir zamanda emekler diye düşünüyorum sonra arkasından yetişemezsinz pıtı pıtıheryere girip cıkıyorlar 🤣
pimpiriklianne43 hndathn yaaa benim 5.5 karnının ustundeyken kollarıyla göğsünü bile kaldırmıyor ve karin üstü durmaktan nefret ediyor
Bsraglsn senbibaksana1 ay çok güldüm kusura bakmayın 😂😂😂 benim oğlumda baya süründü bende ona öyle diyodum aklıma o geldi 😂 baya süründü 13 aylık felandı hiç emeklemeden direk ayaklandı bizimkide şimdi 2 buçuk yaşında
meryemefnan [silindi] valla maşallah benm kızım 11 aylık ken emekleri tam olarak. Ondan önce de bacağını bükerek gidiyodu popo üstü
prensimm18 Alyaberen_ ay biz de öyle 9.5 aylık emeklemek sürüklenmek bir yana dönmüyor bile ben döndürmeye çalışıyorum o direniyo🤣🤣
elifdiyorkii Alyaberen_ benimki de 10 aylık oldu bugün emekleme yok nadiren sürünüyor ama işine gelmiyor işine gelen dönmek heryere dönerek gidiyor 🤣