Arkadaşlar iyi geceler hatta günaydın biz 20 aylığız oglumum uykuları 3 aylıktan itibaren düzenli şuanda gündüz tek 10 da gece uykusu 10 güne kadar çok guzeldi gece yatiriyordum sabah kalkıyordu 1 hafta once emziği biraktik ona rağmen gece uykusu zorlamadi ama 3 4 gündür saat 4 de 5 te kalkıyor oturuyor anne diye bu niye böyle oluyor anlamadim şuan ayağımda sallıyorum düzelir mi geri