Ben grundig kullanıyorum ablam bosch ikiside aynı diyebilirim sadece çocukların kıyafetlerinin bazılarında ikiside çekme yapıyor artık bir beden büyük alıyorum ne alırsam beyazlarda hiç çekme olmadı bizim kıyafetlerde de aynı ama çıkarandan Allah razı olsun bence yüz yılın icadı 😅