Kızlar 2.bebegm ama yınede bece re mi yorum 😭 emziriyorm uyucak uyumuyo ağlıyor ılk zamanlar kilo kaybı var diye mama başladık devam ediyorm meme mama olarak ne kadar versem içiyor saat 1 de 40 cc verdm içti uyumadı ağladı yarım saat emzirdm dalıyor gibi oldu besige koydum ağladı deli gibi aranıyor bide smdı 40 cc daha içti uyku yine yok gücüm kalmadı eltim benle bir doğum yaptı emziriyor koyuyor uyuyo geri emziriyo geri uyuyo benim niye böyle ya şaştım kaldım gecem gündüzüme karıstı 5 yasında bi kızım daha var güçsüz kaldım ve daha bebek 10 günlük