buseg16 olur da bence irmik vs hiç kullanma kolay kullanılıyor ama çok da faydalı değil onun yerine tavsiyem kinoa unu veya yulaf unu olur yulaf topaklaniyor hemen zor olur dersen keçiboynuzu unu veya karabuğday da az bişey kullanabilirsin irmik bende kullanıyorum da tadımlık koyuyorum