tttccc Kızlar selam 10 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor gazı var gibi asla cıkaramıyoruz kakasını yapıyor ama sürekli ıkınıyor gazda zorlanıyor geyiriyor ama alttan cıkmıyor başına gelen var mı dr damla verdi
buseviim tttccc Dr un verdigi gaz damlasını düzenli kullanın bir kaç gün eğer ise yaramazsa farklı damlalar denersiniz bol bol masaj yapın birde