GizemElf 30 nisanda başladım ekmeği kestim sadece sabah kahvaltıda 1 dilim tambuğday ekmeği yiyorum aburcubur yok cok canım isterse ufak tefek yiyorum tabi bazen kaçırdığımda oluyor ama cok yedim diye ay diyelim bozuldu kafasına girmiyorum şimdi yedim tadını çıkardım ve devam ediyorum diyorum birde akşam 20den sonra birşey yemiyorum sadece cok acıkırsam belki yoğurt yada fındık elma falan ve dün tartıldım 3 kilo vermişim spor falan hiç yok bu arada ve asla vermemişimdir diyip motivasyonum düşmüştü son günler tamamen bozmasam da yinede cok yedim diyordum ama vermişim belki çok dikkat etsem daha da verirdim ama o kafar mutlu oldum ki anlatamam tüm moyivasyonum geri geldi bayrama kafar 10 kilo hedefim vardı umarım hedefime ulaşırım 🥲 bu arada emziriyorum 4 aylık bebeğim var kalori açığı yapmadan beslenme gerekiyor süt için ben ağır karbonhidrat ve aburcubur yerine daha doyurucu ve sağlıklı şeyler koyarak devam ediyorum tamamen kısıtlayıcı yaparsam sütüm azalabilir aklınızda bulunsun