Arkadaşlar bebeğim 11 aylık olmak üzere ve baş edilemez durumda aşırı hiperaktif, iştahsız, saldırgan, sinirli… zaten saçımı tutup parmağını emmeyi huy edinmişti ne kadar bıraktırmaya çalışsamda başaramadım artık agresifliğinden saçımı başımı yoluyor. Sinir sistemim çöktü istemeden bende agresifleşip bağırmaya başlıyorum. Profesyonel destek almak istiyorum online olması çok işime yarar tavsiye edebileceğiniz bir pedagog vs var mıdır