hanımlar ben de bugun 5.gün olacak tuvalet eğitimindeyim.tuvalete oturunca çok ağlıyo. hem çiş hem de kakasını tutmaya başladı. acı cekiyo görüyorum ama yapmıyo yine de. hadi bunları bi şekilde aşarız ama iki gecedir ellerinde, yatağında karıncalar geziyo sanıp korkarak ağlıyo. anne üfle bunları diyo bana. kahroluyorum. böyle bi şey başına gelen duyan var mı? çok çaresiz hissediyorum kendimi.tuvalet baskısından bunalıp da halüsinasyon mu görüyo çocuğum