metemom_ momas üst dişinin çıkacağı çok net belli oluyor ya aşırı kabarıyor aslında ama ilk kez acıyor da olabilir ben Metehanı geceli gündüzlü kucağımdan indiremedim sürekli mız mızdı seninki sabah uyuyormuş yine
MoonCrystal momas 9 da ve 11 de oluyor o sorun bende nesi var diye türlü şey denedim ama yok maalesef dönemsel olduğunu anladım geçmesini bekledim
momas MoonCrystal yani bence de öyle 9. Ayda uyumayan çok var postlara baktım da aynı şeyler yaşanmış hep😰
talhamamy momas biliyorum bende Öyleyim o uyuyunca kahvemi içeyim bir şey mi yiyim dediğin gibi telefon mu oynayım ne yapacağımı şaşırıyorum ama uykusuzluktan hepsini bırakıp uyuyorum🥲
cansucaz momas aynısını ben 7. Ayda yaşıyorum hatta 6.5 aylıktan beri. Ama aslında çözdüm gibi. Seveceği oyunu oynatın mutlaka uyumadan önce de diş jeli sürün bence işe yarıyor. Ama her türlü uyanacak çok fazla ağlamaz belki en azından
momas cansucaz normalde uyur bizimki ama böyle yok yere bozuluyor ya cinnet geçiriyorum. Tabi kim bilir nesi var bilemiyoruz ki ağzı var dili yok …