Grey furkanmommy Çok normal ateş bazı doktorlara göre 38,3 bazılarına göre de 38,5 kabul edilir takip edin dilerseniz çıkarsa o zaman acile gidersiniz
gokcemericc furkanmommy Normal canım aşı olduysa sebebi bu yüzden olabilir , Belkide sıcakladı 37 normal bir ateş
hazal_karaca furkanmommy ateşi normal ama gece yükselmesine karşı tek zıbın ile yatırın havalar sıcak üşümeyecektir 🌸