Kızlar çok fazla erteleme üşengeçlik sorunum başladı. Herşeye ama herşeye üşeniyorum herşeyi aman sonra yaparım diyorum ama aklınıza gelebilecek her şeyi o yüzden evi bile akşam topluyorum erken kalkıyorum ama akşama kadar üşeniyorum erteliyorum sürekli elimde telefon oturuyorum ne yapacağım önerilerinizi alırım sizin yapıp memnun kaldığınız yöntemler oldu mu bu konuda