Mrb arkadaşlar kızim 21 aylık oldu günde bi iki öğün zorla yemek yiyip geri kalan beslenmesi biberonla süt iciyo.nasil bırakabiliriz bı kere denedim hep aç gezdi acıdım yine verdim.aslinda sadece akşamlari yatmadan önce vermek istiyorum ama bu sefer gündüzleri de ister biliyorum.tamamen vermemeyi düşünüyorum biberonu ortadan kaldircam yani ama çok bağımlı ağlasa bile emzik gibi boş emip onunla susuyo ne yapabilirim 🙏🏻