Kızlar oğlum 3 yaşına girmek üzere ara ara kötü kelimeler konuşabiliyor çevreden duyuyo parkta felan. Kötü kelime dediğim masum yani öyle küfür tarzı değildi taaa ki düne kadar. Dün duyunca şok geçirdiğim iki kelimelik küfür söyledi. Tepki vermedim sadece ayıp olduğunu felan anlatmaya çalıştım söz verdi ama haliyle sözünde durmadı. :/
Ben bu küfürü nasıl bıraktırcam hiç tepki vermim mi tepki verdikçe daha çok söylemek istiyor nasıl bir yöntem izlim bu yollardan geçenler yardıma ihtiyacım varrr