gzdehlal Beyzaveduru kalıbı nasıl peki benim oğlum ayağı baya tombik şu an vicconun klasik ilk adım ayakkabısını kullanıyorum 21 numarası tam oluyor hatta 1 aya sıkar belki bu olur mu acaba
Beyzaveduru gzdehlal olur çünkü biz de vicco 22 kullanırken bunu almıştık tam oldu. Tombik ayaklar için tabanı çıkarmak daha kullanışlı oluyor bizde tabansız kullandık
Aminemm_ Beyzaveduru merhaba bişey sorucam uzunluk açısından fayda sağlar mı taban çıkartmak , bide nasıl çıkıyor ben çok denedim ama cikartamadim
Beyzaveduru Aminemm_ uzunluk açısından fayda sağlamaz bence belirgin olarak. İçinden direk çıkıyor belki sizin modelde başkadır