ayseeguull biliyo musun ben her tuşa bastım. Burda kim ne yazdıysa hepsini kullandım. Ama sonra bi yerde denk geldim kakao? Maydanoz, bunlar sütü azaltıyormuş ve ben çok çikolata tüketiyordum. Suyu da bazen çok bazen az içiyordum. Çıkardığım sonuç, çikolata yemeyeceksin, et falan protein bol bol yiyeceksin, yeşillik yiyeceksin bir de kesinlikle ama kesinlikle 3 lt su içeceksin yoksa hepsi boş. E tabii uyku ve stres de en önemlilerinden. Böyle böyle artar bir de sağım yap mutlaka özellikle gece.