kirmizibalikbeachte çok şükür doktorun düşündüğü sonuç çıkmadı. Atipik hiperplazi diye birşeyden şüphelenmiyorum demişti. Kanser değilmiş ama takip edilmesi gereken bir durum demişti. Geçenlerde kanamam fazlaydı farklı bir doktora gittim kalınlık 10 mm olmuş. Bu bile çok iyi birşey, anlaşılan kanamam olunca oradaki duvarda incelmiş. İnşallah ya Rabbim hepimize güzel haberler almayı nasip etsin. Korktuğumuza uğratmasın 🤲🏻