zynpkzlky o aylarda 6 saati geçmesin diyordu bizim doktorumuz, şekeri düşer diye. Ben 6. saatte uyanmazsa da uyandırıp veriyordum, 10-11 saat fazla gibi geldi bana ama, acıksa uyanır uyandırmayın diyen doktorlar da var. Benim fikrim 10-11 saat açlığın çok fazla olduğu, biz bile gece kalkıp bir su bir şey içiyoruz düşününce