Hilaly17 Kızlar hamilelik sonrası çok fazla çatlak oluştu, aranızda çatlak görünümüne çözüm bulmuş denenmiş krem vs tavsiyesi olan var mı ? Şuan bio oil çatlak kremi kullanıyorum henüz faydasını görmedim şimdiden teşekkürler
fatihayse47 Hilaly17 hiçbir çatlak kremi kullanmadım 25 gün oldu doğum yapalı benim de çatlaklarım aşırı iç bacak kısmımda ve karnımda aleoveranın etkisi varmış youtube da gördüm ama daha denemeye fırsatım olmadı biraz toparlandıktan sonra sporla belki sıkılaşır diye düşünüyorum Hayrlısı ☺️
Nisagerek Benim karnım bacaklarım sırtıma kadar çatlak oldu hamilelik boyunca pek rahatsız olmadım catlaklarimdan eşim de rahatsızlık duymadı fakat bebek emzirirken karnımı gören es dost karnımla ilgili olumsuz yorum yapınca moralim çok bozuldu is isten geçti diye düşündüm Doğumdan önce kullanılması gerekiyormuş diye dusunmustum fakat bio oil diye bi losyon var onu kullanıyorum 2 haftadır az da olsa etkisini gördüm
Yasemin89- Hamileyken başlamıştım krem kullanmaya son gününe kadar fakat çatlaklarım yine de oldu. Doktorum sen ne kadar ne kullanırsan kullan vücudunun yapısı çatlamaya Elverişliyse çatlar demişti. Bu çatlakların lazer dışında geçmeyeceğini hem okuyup hem duydum tabi gideren kremler varsa ne güzel😌 aman napalım kolay değil dünyaya bir can getiriyoruz 🥰