Merhava kizlar, almanyada yaşıyorum ben.
Oğlum 4 yaşında ve anaokuluna gidiyor bende hep sorarım ona günün nasıl geçti bugün hangi öğretmenin seninle ilgilendi vsvs bugünde sordum ki hiç birisi sana zarar verdi mi diye hep sormam da bi kaç ay da bir aklıma gelirse çünki ayağında morluk vardı kendi vurmuş gibi yinede sordum ve resmen isim verdi ve popoma ve elime vurdu dedi. Ayağını sorduğumda oraya vurmadı dedi, bende sen ne yaptın dediğimde korktum ağladım dedi.
Ki okul şöyle oğlumun asıl öğretmenleri başka bu dediği öğretmenle ara ara zaman geçiriyor ve tuhaf bi kadın çocuklara karşı hiç sevecen birisi değil ama yinede yargılamak istememiştim hani duruşu öyledir diye ki ne tesadüf oğlum tam da onun için böyle birşey söylüyor .. yalan söyleyen bi çocuk asla değil yani ne yapmam gerekiyor ne böyle bişey varsa nasıl kanıtlanır öfkeyle hareket etmek istemiyorum sakin ilerlemem lazim ki aslı neyse öğreneyim.. Diğer öğretmenlere bununla ilgili konuşayım mı yoksa direkt şikayet mi edeyim lütfen bana bir yol gösterin