kibritci_kiz bunu almayi cok dusndum ama cewre yoluna cikamiyosunuz cnku hiz yapmiyo.ekstradan belge lazim.ckmak icn.cksanizda sorun olablir hiz yapmio cunku.menzili cok az yani normal.araclarla.ayni parayu verip rezalete gerek yok.bunun bi tık daha iyi hiz ve menzil knusndanda relive die bi marka var ona bakin i dahada sempatik hem hiz hem km daha fazla ama bnce oda gereksiz normal 2.el araclarla.ayni fiyat.o fiyatlara normal uzn yol.yapcaim.arac alirim ki oylede yaptim🤣sempatkligne aldanmayin mahalle arasi folasilir ancak bunlarla.