Kızlar merhaba benim 2 normal doğumum var son 2 çocuğum da sezaryen oldu 1 sezaryende böyle bir şey yaşamamıştım 2. Sezaryenim de dikişimde bi koku vardı 17 gün oldu az önce bir baktım iltihaplanma var ufak bir yerinde batikon sürdük eşimle sonra da havlu peçete koyduk karnımın altına sizce ekstra bişe yapmam gerekiyor mu illa doktora gidip göstermem gerekiyor mu başka ilacı kremi var mı ? Ne yapmam lazım