50_ozge_50 Bebeğim 7ay10günlük alkış yada bay bay yapmıyor emeklemiyor 7aylık bebek neler yapabilir sizinkiler ne zaman bunları yaptı? Bana normal geliyor ama kaynanam neden yapmıyor falan diyip duruyor aklım karışıyor size de sormak istedim.
TwoboysOnemom 50_ozge_50 benimki de yapmıyor ama bu anormal olduğu anlamına gelmez ki , tam desteksiz de oydurmuyor devriliyor halen ama yüz üstü iken kendi kendini oturma pozisyonuna getiriyor yarım da olsa
adasmummy 50_ozge_50 kız alkış bay bay falan da mı yapması gerekiyo bebişin bu ayda ?Bilmiyodum ben biz de tam 7 aylık olduk
50_ozge_50 ibildere yani bende acele etmiyorum ama öyle söylenince de insan da Bi soru işareti kalıyor
TwoboysOnemom adasmummy valla kimi influcer ki yapıyor alkışı insanın morali bozuluyor bu sefer bizimkiler yapmayınca
gunes716_ 50_ozge_50 benim kızım da 7aylık ne emekliyor ne alkışlıyor 😅 akışına bıraktım artık beynim yoruluyor düşününce
hiracanmonther 50_ozge_50 bizimde yapmıyor ınstagramda yapan fenemonler var ama yavaş yavaş Yapar herhalde
evinpoyraz 50_ozge_50 Bizde 7 olacağız hiç birşey yok ki by by için ne kadar erken daha 🤣 kaynanan abartmış bence oğlum sadece dönüyor emekleme de yok ağlıyor geri dönüyor destekli oturmaya çalışıyorum bence kimseyi dinleme
merysss1 7ay 23gün sürünüyor.gel gel yapıyor. Baya uğraştık öğrensin diye. Şimdi bay bay alkış öğretmeye çalışıyorum. Ama alkıs dediğimde sinirleniyo yapabilir de inat ediyo gibi. Ama babıldama yok ben de ona takığım.
gg3848 merysss1 biz de aynı gündeyiz alkış yapıyor bizimki de desteksiz oturuyor ama emeklemiyor baba anne ege ebu falan gibi şeyler söylüyor ama bababa dedede gibi babıldamıyor bizimki de
gizematadeniz merysss1 aynen 8 aylık alkis bay bay yapıyor sürunuyor hatta emekleme pozisyonuna da geçiyor. Ama babildama cooook nadir. Bazen ayaaya diyo. O kadar.