kızlaaaar.! 🥹 yarası, ağrısı, mastiti derken 20. aya geldik. ben ki bitirmek için can atıyordum şimdi bırakmamızın 2. günü ve efkarlardayım. oğlum aşşırı bağımlıydı. Çook zorlanırım diye düşünüyordum. 24 aya kadar emzireceğim dedim ama göğsüm yara olunca krem sürmüştüm bebeğimde onun koku ve görüntüsünü görünce geceden sabaha kadar emmedi. bende fırsat bu fırsat daha kaçırmiyim bu zamanı dedim ve o gün hiç emzirmedim ve sağdım.
annem biraz zorbalıyor 4 ay daha dayanamadın ne güzel sütün var çocuğu emzir diye ama 24 aylıkken anladığı için daha zor olacaktı. bende hiç hazır değilken bi anda bıraktık ve şuanda yeni dank ediyor bende.. üzülmeye başladım. 2 yaşa 4 ay kaldı diye.. ama ne uykum kalmıştı ne bişe🥹🥹🥹 20 ay iyi değil mi yaaa ağlıcam