balbebekannesi913_ Icimizde dişçide çalışan vs varmı ya sorun olucaktı size benim igne fobim var özelde igne yapmadan sprey falan sıksa uyuşsa biraz igneyi öyle yapsa böyle bi imkan varmı yani igne fobisi olan vardır mutlaka gelince nasl birsey yapılıyo acaba
gunes716_ balbebekannesi913_ doktordan doktora çok fark var devletten çok iyi bir doktora denk geldim dolgu için ne yaptığı iğneyi hissettim nede yaptığı dolguyu Allah razı olsun ondan eli çok hafifti ve iğne yapınca sakin olmam için güzel güzel konuşur beni sakinleştirirdi🌸
haniball balbebekannesi913_ Diş hekimi asistanı olarak calıştım öyle yapıyorlar korkanlara ve çocuklara pamuga sprey sıkılır o bölge biraz uyusturulur iğne sonra yapılır… Hekiminize belirtmeniz etkili olur mutlaka belirtin 😊
balbebekannesi913_ SistemYavasAmaCalisiyor gercekten yapıyolarmı ya devlette cektirmiştim en son igne beni mahvetmişti
SistemYavasAmaCalisiyor balbebekannesi913_ iki ay önce diş çektirdim öncesinde iğne yapacağı yere bişey sıktı uyuşturdu biraz. Ama tam bir uyuşma sağlamıyor iğneyi hissettim yine de. Sadece acısını hafifletiyor. Devlet değil ama özeldi gittiğim yer. Devlette yapmazlar.