Merhaba 3 hafta önce sünnet oldu 3 buçuk aylıkken bebeğim biraz kilolu olduğu için sünnet sonrası masajı yapmama rağmen daralarak iyileşti ve yapıştı kimisi tekrar cerrahi işlem ile açtır diyor kimisi büyüdükçe zayıfladıkça açılır boşuna çocuğun canını yakma hem hala kilolu içine tekrar girer diyorlar ne yapacağımı nasıl doğru karar veririm bilmiyorum kendisinin ya da çevresinin başına gelen varsa bana fikir verir misiniz