aslanmom1 Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim var, Bestiron kullanmaya başladım kullandıktan 1 hafta sonra kakada pütürlü yapılar gördüm. Kahverengi ile kırmızı rengi arasında kan mı değil mi anlayamıyorum. Böyle sorunla karşılaşan var mı
patatess aslanmom1 Ben başladığım gün olmaya başladı. Doktora sorduğumda normal fazlasını atıyordur olur dedi.
patatess aslanmom1 Evet aslında damlaya benzettim ben. Aldıktan sonra da olunca damladan olduğunu anladım. Doktor da damladan sonra olduysa normal dedi fazlasını atıyomuş
melmer patatess patatess merhaba nasıl oldu devam ettimi? Fazlasını atıyorsa az verin dedimi bende kullanacagım bebegime
patatess melmer Sonradan azaldı. Ek gıdaya başlayınca tamamen gitti. Kan tahlilinde demiri biraz düşük çıkınca damla sayısını arttırdık şimdi öyle bile sorun olmadı.