Kızlar happymomdan yeni geldim 40 gün önce doğum yaptım ve vücudumda çok fazla kararma oldu boyun çevresi, vajina çevresi, koltuk altı bölgesi kararmalarim oldu. Ve doğumdan sonra bir tek boyun çevrem biraz düzelmeye başladı diğer yerlerdeki kararmalar daha düzelmedi bunu için siz ne yaptınız sizinki nasıl geçti herkes doğumdan sonra geçer dedi ama geçmesi için ne kadar beklemem lazım acaba bilen varmı ? Birde yüzümde çok fazla sivilce çıkmaya başladı. Normalde hiç sivilcem olmazdı, hamileliğin son aylarında çıkmaya başladı ve hala devam ediyor yüzümde ve sırtımda daha çok yüzümdekileri sıktığım icinde izleri kalmaya başladı hiç hoşuma gitmiyor kendimi hiç beğenmemeye başladım her ikisi için ne önerirsiniz