zeynepsd eğer 24-25 oluyorsa eminseniz sadece uzun kollu body altına eşofman yeterli üstünü örtmeye gerek yok, 23-24 arası oluyorsa ince bir pijama içine askılı zıbın üstünü örtmeye gerek yok ben üst ortmemek için şu an bu şekilde giydiriyorum çünkü zaten ortturmuyorlar 1 tog tulum kullanıyordum ve evet sicakliyorlar 1 aydır bıraktım