Kızlar 2,5 yaşında bir kızım ve 2 aylık ikizlerim var. Kızım başlarda kardeşlerini sürekli öpmek sevmek istiyordu, şimdi ise sürekli vurma üstlerine atlamaya çalışma, onları bağırarak rahatsız etme gibi hallere büründü. Ben elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum, alt katımda babaanne dede ve halası çok fazla ilgileniyorlar babası keza aynı şekilde ekstra ilgi gösteriyor ama bu saldırganlığı bir türlü geçmiyor. Güzelce konuşuyorum, bazen bağırıyorum ne yaparsam yapayım faydası yok. Bebeklere zarar verecek diye endişeliyim bir saniye bile gözümden ayırmıyorum. Bu süreç geçici mi nasıl yaklaşmam gerekiyor?