Bebeğim 15 aylık. Bir haftadır hasta. Önce kuru öksürükle başladı sonra nezle oldu. Dün de sabah uyandığında gözleri çapaklandı ve açamadı, pamuğu sıcak su yapıp sildim açıldı. Serum fizyolojik ile temizliyorum, ılık suyla yıkıyorum yüzünü ama hiç azalma yok. Çayda yaptım oda fayda etmedi. Kendi sütümüde damlatıyorum yine fayda yok. Bu arada iburamin zero şurup kullanıyorum 1 hafta olucak hastalığı azalmadı sadece kuru öksürüğü balgamlı öksürüğe dönüştü. Dün hastaneye götürdüm devam et şuruba dedi doktor ve boğazı iyileşiyor dedi. Gözüne bişey vermicek misiniz dedim bu tarz hastalıklarda göz çapaklanması normal serum fizyolojik ile temizle yeter dedi. Ne yapıcam gözü için hiç iyileşme yok ve burun akıntısı yeşilimsi gözüde sarı yeşil.. ne örenirsiniz?