Kızlar ya 2 aylık 4 günlük kız bebeğim var ve hiç durmuyor sürekli ağlıyor gülmüyor göz teması kurmuyor etrafına bakmıyor çırpınmıyor pusetinde beşiğinde böyle ya ağlıyor ya emiyor yada 15 dk uyuyor napıcam bilmiyorum artık ya ben mi abartıyorum oğlumun bu aylardaki fotoğraflarına bakıyorum çocuk gülüyormuş beşiğinde falan etrafı izliyormuş kızım niye böyle otizm olabilir mi çünkü cidden abartmıyorum hiç sevemedim çocuğumu resmen doğduğu günden beri hep ağladığı için susturmaya çalışıyorum o kadar zaten düzgünde emmiyor emzirene ksdar canım çıkıyor valla napcam bilmiyorum artık çok yıprandım kafayı yicem artık hiç huzurum kalmadı sabah 7 de başlıyor ağlamaya 12ye kadar sonra 1 saat uyuyor sonra tekrar 4-5 saat ağlama krizi kucakta da susmuyor ne yapıcam ya neyse çok uzun oldu kimseye anlatamıyorum artık o yüzden buraya yazmak istedim