20 aylık oğlum yabancılarla çok sosyal iletişim kurmuyor ve konuşma olarak aktif değil fazla. Kelimeleri var ancak canı isterse söylüyor. Biraz sosyalleşme olarak geride kaldık ve tv ye maruz kaldı bunun etkisi olduğunu düşünüyorum. Onun dışında göz temasında sıkıntı yok adına tepki verir bazen oyuna dalınca bir kaç kere seslenmem gerekiyor. Komut alıyor. Dolabın kapağını kapat derim kapatır çorabını getir dedim getirir. Kitapta resimleri parmağıyla gösteriyor ben isimlerini söylüyorum ya da bildiklerinden mesela kedi nerede diyorum parmağıyla gösteriyor. Bana şaka yapar güler sarılır gelir öper. Babasına da aynı şekilde. Takla atar ben korkuyorum yapma diyorum diye gülerek inadına yapar. Ne bilim öksürüğümü taklit eder dizlerimin üstünde yürüdüm geçen baktım onu taklit ediyor.
Ama rutin Dr kontrolüne gittiğimizde Dr bize çok kendi halinde flama dedi kafamı karıştırdı.internete girdim en ufak bişeye otizm diyorlar. Tecrüblerinizden faydalanmak istiyorum… Lütfen..