beybitolat karelb her bezine vazelin sürün bardak bize koymayın demişti ve kremlerini her bezinden sonra sıktık pipisine. Bize her 4 saatte bir calpol verin demişti
goktugunannesii_ karelb hareket falan var ya o yüzden bardakla rahat edemiyordur biz 3.5 aylıkken yaptırdık
Lalande karelb bardağı kesip kıymanız gerekiyor belki bez küçük geliyor bardakta sıkıştırıyor bacağını o yüzden de ağlıyor olabilir
begonya1 Valla ben ilk gün her yere bir şeyler serip bez bağlamadım ki ertesi günde dalin vazelininde bezine iyice sürdüm katman olana kadar çok çabuk iyileşti hiç sıkıntı yaşamadım
karelb begonya1 3 gündür açık duruyoruz bizde ben teşhisi koydum ya benim bebe erkek ama çok nazlı 😃😃
Rosebud10 karelb bende bardak kullanmadın sarı bir krem var onu etrafına sürüp sargı beziyle sıkmadan etrafında dolayıp bezi bağlıyordum ilk gün zor geçti çiş yaptıkça ağladı ağrı kesici verdim üç dört gün sonra bir şeyi kalmadı şükür
Botan karelb doktor bize ilk gün çok çok zorlanırsanız fitil verebiliriz demişti rahatlamıştı o şekilde daha sonra gece uykusuna daldı sabaha kadar güzelce uyudu sabah uyandığında hiçbir şey olmamış gibiydi bez değişiminde de hiç ağlamadı
bebiskoveannesi karelb anestol veya anacassol (ismini yanlış yazmış olabilirim) krem. Fito krem ve antibiyotik krem kullanmıştım ben fitoyu tek diğer iki kremi karıştırıp sürüyordum. Çok şükür ilk gün bi kaç saat ağlamak dışında bi problemi olmamıştı
bebiskoveannesi karelb anestol veya anacassol (ismini yanlış yazmış olabilirim) krem. Fito krem ve antibiyotik krem kullanmıştım ben fitoyu tek diğer iki kremi karıştırıp sürüyordum. Çok şükür ilk gün bi kaç saat ağlamak dışında bi problemi olmamıştı
bskl karelb biz 14. Gün kontrole gittik herşey güzel bundan sonra normal hayatınıza devam dedi yapışma yaşamadık çok şükür
snowwhite171_ bskl merhaba bizde bardak kaydi tam gri kremsi tabaka olusurken kanadi, doktor ilk gune geri donmusuz dedi… nolur iyilesecek deyin cok kotuyum siz nssil yaptiniz
bskl snowwhite171_ ayy çok üzüldüm çok geçmiş olsun ben karton bardağı çift yaptım hep ona çok dikkat ettim hafif ıslansa bile değiştirdim kakasını yapar anlamam diye sürekli başında bekledim çok şükür bişey yaşamadık
snowwhite171_ karelb bezi gevsek ve buyuk bagliyorsunuz ya, kanama ya da surtme var mi bezde gordunuz mu pipi nasil gorunuyor