bebiskoveannesi karelb bi numara büyük bez kullanın. Bide verilen kremleri sürün. Calpol de verebilirsiniz
annekadin21 karelb ilk gün mü. Ben hiçbir şey yapmadım. Bezini degistirmedim 5 6 saat falan aynı bezle durdu yani. Cis iyileştirir dedi doktorum
Akkuzum karelb biz bardak kullanmadık doktor bir losyon verdi bir de sade vazelin alıp bezde pipinin denk geldiği yere çubukla sürün kapatın demişti. Kullandığınız beze devam edin dedi calpol de yazmıştı ama onu kullandığım aralığı hatırlamıyorum
goktugunannesii_ karelb bezini bir tık büyük kullanın biz evde yaptırmıştık krem ve sarı su vardı onları kullanmıştım 4. Ya da 5.günde tamamen iyileşmişti bardak kullanmaya devam edin değmemesi onun canının az yanmasına yardımcı oluyor idrarını yaptıkça iyileşir ilk idrarında biraz ağlıyor sonra yavaş yavaş alışıyor bir de olabildiğince eliniz falan temiz olsun işlemleri uygularken mikrop kapmaması için
jupijupi İlk gün ise 5-6saat aralıkla calpol verebilirsiniz doktorunuza da danışarak elbette, biz doktorumuzun önerisiyle öyle yaptık ve rahat geçirdik. Yoksa bizimki de huzursuzdu baya ilk gün.
ipek38 Bize bardak kullanımı önerilmedi sarı kantaron yağı ve doktorun verdiği kremi karıştırıp kullandık bezini de bir beden büyük kullanmamız önerilmedi doktorunla iletişime geçip öyle ilerle bence
beequeen ipek38 merhaba Sarı kantaron yağını nerden tedarik ettiniz. Benim oğlum da bugün sünnet oldu. İlk günü çok bazen çok kötü ağlıyor
Akkuzum karelb bizimki akışkan bir losyondu hücre yenileme özelliği vardı öyle yazıyordu çok kısa sürede iyileşti bezli olunca
karelb goktugunannesii_ iki gündür altı hep açık tabiki dikkat ediyoruz ama bizim bebek bardak bile koyunca deliriyor
momofmirankaran goktugunannesii_ Merhaba dikişler ne zaman düştü acaba? Bizim neredeyse 2 hafta olacak ama henüz düşmedi 🥹
dilemma Bugun 5.gunumuz ,ilk 3 gün benimki de agladi hafif ama simdi tamamen gecti,sabredin gececek 🌼
goktugunannesii_ momofmirankaran onu hiç hatırlamıyorum ya ama düşmesi yakındır bence uzun sürmedi diye hatırlıyorum
yusuf3850 Benimkide krem iki tanede şurup verdi kremle kantaron yağıni sürdüm bardakta koydum bardak 4gun durdu sonra aldım şimdide iyileşti çok şükür 2 hafta oldu