Merhabalar 22 aylık oğluma tuvalet eğitimi vermeye başladım ama geceleri için kafam karıştı veren arkadaşlar sizlere sormak istedim. 3 gün kuralı varmış onda ilk 3 günden sonra gece bezsiz yatsın diyor ama kimi yerlerde gece bez takmak süreci sekteye uğratır demiş? Tuvalet işini çözen arkadaşlar nasıl yaptınız acaba gece bağladınız mı? Bağlamadınızsa uyandırdınız mı? Her çocuk farklıdır tabi ama bilgi verebilirseniz çok sevinirim