sevcan12 Kızım 10 buçuk aylık ne yaptıysak ayaklarının üzerine basmıyor doktorumuz yaşını beklememizi söyledi. Yürütecede koyuyorum ayaklarını yukarı kaldiriyor. Böyle Bi sürüm yaşayan var mı?