Ozgeylulll ben geceden zeytinyağına karanfil koydum bi kaç tane o özünü saldı buzdolabında bekletmiştim 2 gün falan sürdüm hep uyku zamanları gün içerisinde rahat uyusun diye bir sabah elimi ağzına götürdü hırslandı ısırdı ay bişi battı diye bakınca hiç diş diye düşünmemiştim beklemiyordum bu kadar erken olacağını 5.bucuk aylıkken çıkardı 3 aydan beri de eli ağzında salyalı sürekli saldırgan davranıyordu çok şükür ikiside patladı 2 gün arayla karanfilin faydasını gördüm birde o hafta ben mısır patlatmıştım instagramda karsıma dişi patlasın diye mısır patlatılırmış gibi video gördüm kızımın dişini gördükten sonra ay dedim acaba öyle bişi varmı diye düşündüm 😂😂denk geldi heralde siz bence karanfili denemiyorsanız deneyin hem bebiş gece rahat uyur