Musabbebek Kullanan varmı acaba bu çayı bebekler için oğlum 6 aylık olucsk ve hiçbir uyku düzeni yok ne gündüz ne gece Yani 1 saat içinde 3.4 kere kalkıyor beslenmek istiyor sabaha kadar sayısız kalkıyor ne yapacağımı şaşırdım kullananlar yazabilirmi acaba
Zeliha23 Musabbebek valla doktor bize mulipa gece çayı verdi bi işe yaramadı kizim 4 aylık ayni sekilde uyku düzenimiz yok humana iyiyse onu kullanayım
Mervebtnrr Musabbebek cnm ben kızıma denemiştim ilk 2 3 gün fayda oldu ama daha snra vücut alıstı etkisi gitti.
pilavustutavuk İnşallah kullananlar yazar Bende burada sessizce bekleyim :) harfi harfine aynı şeyleri yaşıyoruz çünkü 😴
pilavustutavuk Musabbebek aminnnnnnnnnn şuan su saate kadar 50 kere kalktı. En sonunda dayanamadım gözümü açamıyorum diye yanıma aldım :)
Ertug712 Bizde oğluma 11 aylıkken aldık, internetteki yorumlari okuyup işe yarar umuduyla ama maalesef uykusunda bi duzelme sağlamadı. Denemek lazim diye düşünüyorum, bizde işe yaramadi diye sizlere çözüm olmicak diye bisey yok, insallah uyur minnoslar :)
pilavustutavuk Ertug712 ya aslında direk icirmektede tedirginim. Ben içip sütten bebege etki eder mi diye düşünüyorum 😴
Ada1311 Sağlık ocağındaki ebe anason ve rezene çayıyla uyku düzenini sağladım demişti. Denemedim sadece bir fikir 🤗 bol uykulu gecelerniz olsun inşallah
pilavustutavuk Ada1311 Direk bebeğe mi veriyormys yoksa kendi içip sütten mi geçiyormus bebeğe bir bilginiz var mı
Kayranaz Canim ben aldim a o ara bebegim hastalandi antibiyotik kullanirken verme dedi doktor oylece kaldi bikac defa disinda deneyemedim denediklerimdede ise yaramamisti pek ama her bebek farklidir tabi. Biz gecede 284638383 kere uyanmaya devam ediyoruz 10 ayligiz
Minikmucizem- Bende hiç bi faydasını görmedim birde içinde şeker bulunduğunu öğrenince bıraktım direk 10 aylık olucaz nerdeyse hala bi uyku düzeni yok sürekli uyanıyor canımın içi 😇