Kızlar merhaba. Bugün beklemediğim bir ricada bulundu bir arkadaşım. Aşırı samimi değiliz ama çocukluktan tanışırız. Önce oğlumu hangi okula yazdiracagimi sordu. Sonra da aynı yaştaki oğlu için kendisinin de o okula yazdırmak istediğini, ama uzak olduğu için ikametgahi bende göstermek istediğini dönem ortasında üzerine alacağını söyledi. Bu ne demek yani? Gerçekten anlamadığımdan soruyorum. Oglumunki de bizim ev gözükecek sonuçta nasıl olacak okul o çocuğu bizimle mi yaşıyor olarak bilecek? Belli başlı riskleri var mı sizce? Şimdiden teşekkürler