kuzeymommmm Bebekler sadece acıktığı için değil güven hissetmek için o teması isteyebiliyorlar ve şuan daha çok küçükmüş gaz sancısıda vardır kucağınızda çok güvende ve rahat hissediyordur emerken gayet normal bence